Jätte bebisen

Det var vad Cicci sa när hon kom till mig i söndags haha.. Ser jag ut som jätte bebis? :-)

Jag, Cicci o Johanna hade hur mysigt som helst och vi pratade om allt ända in på småtimmarna <3..

Idag har jag i princip varit hemma hela dagen. Har tvättat 5 maskiner så nu är allt rent, helt underbart enligt mig. Väldigt tråkigt att tvätta, men hur skönt är det inte när verkligen allt finns i garderoben.

Åkte i och för sig till Stinsen för att möta upp bror min, jag fick 2 st vita jetset klockor när jag fyllde år, så var dags att byta ut ena. Bytte den till ensvart med bling bling, så som på bilden nedan MEN min är av silicon materialet..



Nu ska jag lägga mig, imorgon ska jag hålla Mitra i handen :-) haha

 

 


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Vad ska Mitra göra då?

2010-12-14 @ 08:34:07
Postat av: Cissi

Snygg klocka ;)

Ja "lite" som en jätte bebis ser du ut, ingen direkt date-dräkt kanske haha

2010-12-14 @ 09:27:43
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Catalina

Haha, jag måste erkänna att jag tycker onepice är riktigt vidrigt fula... men sköna:) och det är ju känslan som är viktigast. Jättebebis muddman!

2010-12-14 @ 09:41:01
URL: http://anilatac.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag själv)

Lina: Du kommer att ha en du med snart ska du se <3



Tack så Mycket Cissi, klockan är jag super nöjd med..



Mams: DU vet vart jag va <3

2010-12-14 @ 23:46:53
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0