Hämta Exxen idag!

Igår var sista ridningen, började med att vi fick rida fram lite på våra egna hästar i kanske 15 min. Sen så fick vi sätta på oss ögonbindel för att sen hoppa upp på en annans häst, bli longerade och sen skall vi gissa vem det är vi sitter på. Var inte allt för lätt, men jag sa rätt på första försöket...

Sen så gick vi in i cafeterian för att fortsätta med våra lekar, vi skulle sätta ihop ett träns med ögonbindel.. För mig tof det 7 min o 19 sekunder och göra detta, då var det några grejer som var snurrade hahah.. Men roligt var det.

På dagen så gjorde jag ett impulsköp, det blev en D brand jacka, super snygg är den.. Bild kommer sen då alla bilder på nätet är på en annan tjej haha.. Orkar inte leta efter en bild endast på jacka..

Idag ska jag först till Morfar för att klippa honom, sen blir det stallet för att longera Sting, senare ikväll hämtar jag Exxen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0