work work

Nu är allt igång här på jobbet, det har legat nere ett bra tag så har inte kunnat jobba men nu är det fullt upp igen.
Alltid skoj att ha och göra.. Tiden går väldigt mycket snabbare då.

5 dagar kvar nu då <3

Det blir till att jobba till kl:16 sen ska jag möta upp Sofie på en promenad.

Imorgon kommer mamsi hem, har saknat henne <3

Idag har jag Stella med mig till jobbet och hon röjer loss. Hon brukar alltid vara lugn och så när hon är här, men idag vill hon leka med alla (mest mig) haha, sen så har hon en pipleksak här som hon har fått av en anställd. Kanske inte den bästa leksaken på ett kontor hmm, men hon har fått den i alla fall.

Idag har jag ingen mat med mig så det blir thaimat, det ligger en liten vagn här bredvid jobbet som lagar super god thaimat. Så det får det bli idag. Kostar dock en hel del att äta ute hela tiden hmm, men snart är det slut på sånt.

Planer i helgen?

Kram

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0