Vill ha....

Gud nu när jag tänker efter så är det väldigt mycket saker jag vill ha :-)

Vill ha ett par Hunter Stövlar, jag har inga gummistövlar så det vore bra att investera i ett par hmm eller hur?
De finns på Jackie i Kista och kostar 1000 kr tror jag.. Storlek 37 med matchande strumpor vore inte helt fel, någon som känner att de vill köpa dem till mig? <3 haha eller så gör jag det själv.




Hittade ett par galet snygga höst stövlar på Bianco i fredags när jag strosa omkring med mary i kista, de kostade 1200 kr. Hittade dock ingen bild på dem, men bild kommer sen när jag har köpt dem haha..

Sen så vill jag köpa en ny bil, men det är ett senare projekt. En JEEP vill jag ha eller en kombi... Funderar på en Toyota Rav4



men som sagt, ett mycket senare projekt. Pärlan måste ju säljas först, någon som är sugen?

KRAM

M

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Söt!

På asos får du samma stövlar för runt 700:- + frakt då såklart!

2010-08-02 @ 18:23:33
URL: http://hannaberglund.wordpress.com
Postat av: Madeleine (jag själv)

Åååå tack, då ska jag ta och kolla där :-)

2010-08-03 @ 08:27:32
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0