Söndag kväll

1 & ½ dag kvar nu...
Sen så bär det av mot Turkiet, ska bli så skönt att få sola och bada.
Helen och hennes kille kommer också ner, åååå så roligt. Kommer bli underbart <3

Det har varit en lugn helg för mig.
I fredags blev dte middag hos mamma och sen bara hem och sova.
Igår så bjöd mammas grannar på mat, så jag hoppade in där och fick en helkväll, blev lite mycket alkohol så jag sov hos mamma. Mycket alkohol var väl att ta i, men jag fick inte köra bil...

Idag söndag så har jag tagit en fika med tjejerna i Stinsen, värsta liga blev det haha.
Hanna & Emma
Elin & Samuel
Cici & Oliver
Sofie
Jag
Sandra

Så det blev en fika på waynes, sen åkte jag hem för att gå ut med Stella men mamma hade tagit sig ut (hon har ryggskot) så blev en fika med mor & Annika, sen begav jag mig till stallet för att kolla på Cicci och Helen.
Vid 19 tiden så åkte jag hem för att möta upp den andra Helen. Hon fick hjälpa mig lite med packningen, nu tror jag att allt som ska med är färdig fixat. Allt är rent och så...

Nu blir det TV tittandes för min del och sen godnatt <3

KRAM

M


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig resa, jag är inte ett dugg avis (eller!!!) ;)



Kram!!!

2010-08-16 @ 12:14:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0