Inte än

Har fortfarande inte köpt mina Hunter stövlar, Hanna sa att de hade dem på Asos. Jag gick och kolla på deras hemsida och där fanns det för 60 euro, så det är väl en 650 kr eller mer? Sen tillkommer det frakt och sen tillkommer det förmodligen tull och grejer när de ska hämtas ut. Ska kolla upp det där lite närmare tror jag nog.

Men vet inte vilken ordning jag ska börja i, köpa Hunter stövlarna eller köpa de där underbara stövlarna jag såg på Bianco, hmmmm förmodligen så blir det Bianco stövlarna <3

Måste dock köpa nya hyllor till min klädkammare snart för det börjar bli fullt på skohyllorna. Dags att rensa lite kanske?!

Funderar på att ta en loppis sväng i helgen för att sälja av lite grejer, har nog lite saker som jag kan sälja. Ska kolla hemma faktiskt....

http://www.tabyloppis.com/

Jag o mamma har sålt på dessa loppisar förut och fick ihop en bra slant, tjänade nog 10,000 allt som allt som jag o mor min dela på. Det är bra jobbat tycker jag. Det är ju dock rätt så mycket jobb runt omkring allt men det är sånt man får stå ut med....

Så frågan är, ska nog testa om jag får med mig någon...

LOVE

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0