Fasoner...

Börjar tröttna på folk allmänt faktiskt. Jag är ju inte den som går och gömmer mig, men ska bli skönt att komma bort i 2 veckor och slippa alla..


När jag säger så här så menar jag ingen exakt person, jag syftar på folk i allmänhet....
Finns såååå myket falska folk som man ska ställa upp för ta mig fan hela tiden men får inte ett skit tillbaks och det känns sådär...
Så nu ska jag sluta upp med det så får vi se om de fortfarande vill vara min vän..


Varför ska jag ALLTID träffa killar som är upptagna eller varför ska de alltid falla för mig? Det roliga är att det kommer alltid upp i efterhand så att jag känner mig oerhört dumförklarad.
Snart skiter jag i hela de här biten ävenom jag inte vill. För jag vill ha man, barn m.m. Men det känns som om det är vääääldigt långt bort och det känns inte roligt alls. Sen kan jag säga att jag blir inte mindre stressad av att alla i min närhet ploppar.


Herregud vad det är kallt här på jobbet, helt sjukt. Sitter med långtröja och halsduk haha AC:n bara sprutar ut kall luft..


Var i stallet igår och kollade när några av lektionshästarna sattes igång och det såg väl bra ut tycker jag, lite feta och lite stela är de väl. Men det är nog snart tillbaks på banan......


Sitter fortfarande och funderar på om jag ska ta och köpa Hunter stövlarna, de kostar 1050 kr och nu finns det i Sollentuna C. Fick sms av Hanna igår som sa att hennes kompis hade köpt där så jag får väl gå dit och kolla.

<3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Rätt va det är så står han bara där, du har många år på dig..

2010-08-14 @ 11:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0