EN vecka kvar

Sen får jag semester, ska bli helt underbart att få komma till värmen..

Under hela sommaren så har det varit noll trafik då det har tagit mig 7-8 min till jobbet, nu börjar bilarna komma tillbaks. Inte OK!!

Har ni gjort något skoj i helgen?

Fredag: Jobbade helt själv mellan 8-16 inte allt för skoj. Vid 20 tiden så kom Sofie o Joppe till mig på lite myskväll, vi åt grönsaker med dipp MUMS det är ju bara sååå mycket godare än chips och feta grejer.. Sen så fick jag för mig att jag skulle till stan, så jag tvingade med mig Sofie (sorry) och så åkte vi in. Jag körde dock. Det var skit tråkigt i stan.

Lördag: Då var jag på hästtävling större delen av dagen tills det började spöregna. Det kom ju en härlig skur vi 18 tiden ungefär och sen ännu en vid 23....
När det var uppehåll så sprang jag ut med Stella så hon fick göra sitt, hon är ju inte den som går ut i regnet direkt haha. Fick tvinga ur henne från bilen.
Vid 19 tiden så åkte jag till Hanna för lite middag och filmys. Jag hyrde någon konstig film som hade fått 5 oscars och skulle vara bra m.m. Den var varken bra eller dålig. The Reader...



Vid 23 så skulle jag köra bror min och hans kompis till Garbo. Regnet ÖSTE ner och det gick väl i 25-30 km/h på motorvägen, jag såg inte ett smack. Det blixtrade och dundrade och det var ett sjuhelvetes oväder. Var lite rädd faktiskt..

Söndagen så fortsatte jag med min tvätt + att jag åkte på hästtävlingen igen.

Idag efter jobbet ska jag nog till stallet o kolla när några sätter igång lektionshästarna, jag orkar inte rida haha så jag hoppar det. Men att kolla är skoj.

Kram

M


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Va knasigt, denna såg vi också i Marbella, men jag gillade den, DRAMA....I like..

2010-08-14 @ 11:30:23
Postat av: Eva Beauchamp

Va, går den under begreppet thriller...hmm

2010-08-14 @ 11:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0