Det är bekräftat...

Killar är fega och slöa..
Vad är det för fel på er?

Blir så trött!

Igår efter jobbet så åkte jag till hundgården med Stella, hon lekte med en dalmatiner hane. Ibörjan tyckte hon att han var väldigt jobbig så hon fick säga till på skarpen, sen åkte jag hem för att äta mat och bara slappa lite. Jag somnade i soffan..
När jag vaknade så kände jag att jag måste göra något så jag håller igång lite nu, åkte hem till mamma för att hämta ett lakan, men fastnade på en fika. Lakanet glömde jag eller jag struntade i det när jag skulle åka hem. Mötte upp P för ett litet snack.

Det var min dag igår... SKOJ.
Vad händer idag då?

Mikaela Bergström fyller 25 år idag
GRATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0