Big time...

Jag ska sååå simma med delfiner i Turkiet.
Har gått in på deras hemsida och det kostar 100 euro för 30 minuter. Det är det verkligen värt.....
Helt underbart <3

Ska försöka boka det redan nu via nätet, får se om det går.
Det är ju underbara djur och jag har alltid velat simma med.. Kollade upp sånt där via kolmården men det verkade inge bra alls. Så nu blir det till i Turkiet i stället..



Ska bli sååå kul.
Hoppas bara att alla vill annars är det jag & Elin som badar hihi...

Igår när jag hoppade ur duschen så satt det fast en fästing på mitt ben. Först trodde jag det var något smuts eller kanske en liten fluga, sen såg jag de där äckliga benen och en röd kropp fan, hörr på att svimma fela ggr om. Äckliga satans djur, förstår inte varför de ens finns.
Jag rök bort den och gick o la mig, tror ni att jag kunde sova? Inte direkt va, det kliade på hela kroppen och det gör det fortfarande...

Äcklet var så häär liten (inte mitt ben haha)



Aaaahhhh bara kryper i mig.

Ons-tors-fre kvar och sen semester, lovely.....

Igår gick jag vid 12 från jobbet, tog halva dagen ledigt då jag skulle rida kl:13.
Vi håller på att sätta igång ridskolehästarna så jag red på Gordon snyggingen. Han är en underbar häst och jag tror att jag kommer att få han i spechoppningen. Han är dock lite plockepinn av sig. Han river rätt så mycket, men ska nog få han och lyfta på benen <3

   



<3 <3 <3 

KRAM 



Kommentarer
Postat av: Cissi

Simma med delfiner är också en sak jag hoppas hinna/få chans att göra under mitt liv :)

Gjorde du det?!

2010-08-16 @ 12:13:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0