2 veckor..

Snart så får jag semester, helt underbart... den 17 aug drar jag o Mickis till Turkey i 2 veckor, ska bli så NICE att få sola,bada,äta gott och bara må bra.
Någon mer som ska åka?

Har lite bilder jag ska sätta in här på bloggen men måste först skicka de till mammas mob för att hon sen ska sätta in de på datan, så bilder kommer sen.

Har ni haft en bra helg? Min har varit kanon....

Jag var ledig i fredags och hann med lite umgänge med mina vänner.
Jag åkte förbi Hanna på en fika vid 11 tiden och snackade lite skit och pussa på Emma (bebis) <3

Sen mötte jag upp P för en promenad och visning av min lgh MYS..

Vid 16 tiden åkte jag till Pish och bara hängde, målade naglarna och pussade på Oliver (bebis). Många pussar i helgen :-)

På hemvägen svängde jag förbi Kista för att möta upp Mary, vi åt lite mat och gick omkring i affärer, handlade jag något? Njaaa men jag hitta ett par skita snygga stövlar på Bianco som jag SKA ha. Hahha eller jag VILL ha sen får vi se om plånboken tillåter köpet eller inte...

I lördags var det dags att fira Mickis som fyller 25 den 4 augusti, men vi firade henne på lördagen.. Började med middag hos hennes föräldrar i Vallentuna, sen bar det av mot stan. Svängde dock förbi hemma för ett ombyte.

Söndagen var en LUGN dag.. Det bev en hel del fika och en hel del ligga i soffan vart jag än var. Jag fick dock ett ryck hemma vid 21 tiden så jag började storstäda badrummet, drog ut allt och spruta av hela badrummet, var behövligt så.

KRAM

M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0