Måndag igen

På fredag kör jag ALL IN.
Vanessa fyller 25 år och det ska firas ordentligt.

På lördag är det Superior challenge och Reza ska gå match, förhoppningsvis vinner han och det tror jag att han gör, han är i bra form nu har jag hört. Ska vara där och heja på dig.

Jag såg på min väns blogg att hon hade frågestund, är det några där ute som läser min blogg?
Ska jag också starta en frågestund, ja klart jag ska....

Sååå har ni frågor att ställa? Shoot! Allt från himmel till jord.

Min helg har varit helt OK tycker jag.
Fredags var det väldigt lungt, hemma kväll för min del.
Lördags blev det lite teori i stallet sen bar det av mot kusinen som fyllde 20 år.
Söndags var det tävlingar hela dagen, vi hade lite bråkiga hästar så kom inte på någon bra placering, men så är det.

Jag har varit rätt så dålig på att sätta in bilder nu för tiden, men det kommer roliga snart. Promise!

KRAM på er alla där ute i cyber space


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0