Godmorgon

Hade ni en bra måndag? Min var super mysig. Efter jobbet åkte jag till Cici & Kenta för att mysa med deras Oliver, men han hade ont i magen så han sov mest och när han väl var vaken så skrek han bara. Stackars liten..


Hanna och Emma var oxå på besök. Både Hanna & Cici hade haft 2 skrikande barn hela dagen och det verkar inte allt för skoj, men efter Emmas powernap så var hon lite gladare och då mös vi lite som vanligt.


Idag är det jobb fram till 17, sen ska jag plocka Ellie för att åka till stallet. Idag är det banhoppning och jag kommer att rida 2 hästar. Alltid skoj med hoppning.
På torsdag ska jag rida Pirren och sen på kvällen ska jag hoppa Titus, det blir mycket ridning denna vecka. Men det är roligt.



Nej vad säger ni, är det dags att starta dagen?

Stella hittade en jätte fin pinne igår som hon bar med sig..




KRAM på er!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0