Undra hur det går...

... idag....
Ska prata med mäklaren idag om lgh i Kärrdal. Den hade sin sista visning igår kväll! Så håll tummarna för mig hela dagen tack!

Igår var jag och red som vanligt. Det gick helt ok tycker jag. Men det är ju alltid så att de sista 10 minuterna går bäst för det är då man ska börja avsluta! Trodde vi skulle byta hästar igår men så var inte fallet. Så gjorde vi alltid när jag red ponny, då hade man en häst 4-5 ggr sen böt man! Men nu så verkar det som att vi får ha de här hästarna hela terminen! Inte mig emot, men vore skoj att prova på någon annan!
Efter ridningen så hade stallpersonalen arrangerat en liten fest för Solveig. Solveig har jobbat på skolan i 24 år men har bestämt sig för att sluta nu, så hon har flyttat till Skåne med familjen! Så det bjöds på lite dricka och pizza.. Så det drev vi i oss haha och sen åkte jag hemåt för att hinna ut med Stella innan läggdags! Kvällspromenad gick jag med Sofie & Joppe...

Jag är så stel i min kropp att det är sjukt, jag skulle behöva gå på yoga eller pilates eller något för att mjuka upp mig själv lite. Jag har tidigare provat på yoga men fick ont av det oxå, men kanske måste göra fler försök! För det är inte kul att vara så här stel! Någon som vill köra lite Yoga? Mamma? Helen? Sofie? Någon!?!?!? hehe

XOXO

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

yoga, nej....stå som träd och annat, inget för mig..funkar väl även med lite styrketräning...eller?

2009-09-16 @ 10:33:27
Postat av: Sofie

Vi kan gå på massage =P de mjukar upp! Men yoga, nej tack! =P

2009-09-16 @ 11:04:58
URL: http://sojfis.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag själv)

Nu tycker jag att ni är tråkiga haha :-)

2009-09-16 @ 14:27:31
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hur gick det med lgh:en? Krams

2009-09-16 @ 16:24:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Helen

Massage låter som en bra idé, och träning.. Måste inte vara yoga, vanlig träning går väl bra =)

2009-09-18 @ 17:00:45
Postat av: Helen

Massage låter som en bra idé, och träning.. Måste inte vara yoga, vanlig träning går väl bra =)

2009-09-18 @ 17:01:28
URL: http://axelssonjunior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0