Träningsvärk..

Idag är jag trött i kroppen efter gårdagens ridning. Jag fick Calle som jag ville ha så det var super roligt. Det gick bra igår tycker jag, nästa vecka är det hoppning.. Första hoppningen på många år, eller i alla fall 2 år för min del haha. Så vi får se hur det går.. Kommer förmodligen gå fint..

Här är en bild från igår

Jag & Callura Boy (calle)


Jag & Calle



Efter ridningen igår så åkte jag till mor för att hämta Stella, sen gick jag ut på en promenad med Camilla & Tarek. Gick en sväng i skogen, var så mysigt så. När jag var på väg hem sen så gick jag förbi hundgården en snabbis för att möta upp Björne & Nemo. Efter ett tag så kom det en liten golden valp på 16 veckor. Såååå söt hahah han skällde på Stella & Nemo hela tiden. Men så fort de närma sig han så sprang han & gömde sig bakom husses ben..




Jobba lite nu då! Så hörs vi sen..

 

KRAM

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0