IDOL kväll

Hemma i soffan och kollar på IDOL (kollar på lite ögongodis), det är så kul att det har startat igen tycker jag!
Idag var det ridning men jag hoppade den för jag har så ont i ryggen, men var där med Stella och kollade när alla andra red, Stella satt och kolla hela tidne hon med, men de sista 10 minuterna så började hon nog tröttna + att hon börja fisa hela tiden haha så det var dags för mig att åka hemåt och gå på en promenad... Men tyckte alla red jätte bra och jag lär mig ju en hel del nytt jag med även om jag sitter på läktaren..

Nu ska jag kolla på IDOL igen!!!

KRAM på er.. Och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

ögongodis, kan de vara någon i juryn...:-)

för annars är det örongodis vi lyssnar på

2009-09-23 @ 13:09:31
Postat av: Madeleine (jag själv)

Kan vara någon i juryn hahaha

2009-09-23 @ 14:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0