Godmorgon

0,8 grader i denna stund! Vad ska jag ha på mig?

Igår efter att ha slängt i mig lite mat hos mor min så åkte jag ner till Hanna för att kolla på IDOL. Amal var där med sin söta son och han busade hela kvällen även om han var sjukis.. Min bror hade tagit mied sig Stella hem så vid 20,57 så gav jag gärnet till Edsberg där han bor så jag skulle hinna till Hollywood fruar och det gjorde jag!! Trött som få var jag när jag skulle ta mig hem vid 22 tiden, mötte upp Björne vid min parkering och tog oss en promenad i regnet innan läggdags!

Måste fixa mig nuu

11402 steg är jag uppe i, helt OK. Ska nollställa den när jag kommer till jobbet klockan 8!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

bra jobbar där med stegen..:-)

2009-09-29 @ 08:38:31
Postat av: Cissi

Duktig du är, kämpa på ;)

2009-09-29 @ 13:38:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0