God morgon tisdag!

Ja då har jag 8 timmars arbete framför mig igen som jag har varje dag. Det största problemet idag är att jag har så ont i ryggen och det är inte roligt alls eftersom jag ska rida ikväll och det gör förmodligen inte saken bättre! Men jag vill eftersom det är så skoj, vi får se hur det blir.

Jag fick massage igår här på jobbet och trodde att det skulle bli bättre men ack så fel jag hade, känns värre idag faktiskt! Får ta och köpa såna där knasiga skor som är bra för ryggen hehe inte allt för fina kanske? Kostar 1695 kr, är det ett skämt eller?


Igår satt jag låst framför TV:n. Det var Hollywood fruar som höll mig uppe igår. Programmet är kanske inte de bästa jag har sett men det är roligt att se Anna Anka hon är lite annorlunda faktiskt.
Hon har säkert ett sjukt tråkigt liv men får vad hon vill när det gäller "saker".... Men om hon trivs med det (tror inte att hon gör det) eftersom hon verkligen klankar ner på allt & alla!! Elaka DU haha!!



Ha en bra dag KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0