Då var måndagen avklarad

Har haft massa att göra på jobbet idag, men skönt det för då springer tiden iväg. Vi har fått stegräknare på jobbet för att vi är med i någon slags tävling på motiomera.se så nu är alla väldigt hurtiga helt plötsligt! Jag satte på mig min räknare idag vi 08,30 tiden & har vandrat 8827 steg.. Det är helt OK tror jag.

Har hänt en sak som inte är roligt alls, men inget jag vill skriva om här. Hoppas verkligen att saker och ting inte är sanna....

Kommer inte att kunna skriva något här på bloggen via jobbet så inläggen kommer in på kvällarna innan läggdags eller den här tiden då jag kommer hem.

I helgen var det utgång som jag sa tidigare och när jag är ute och hör all bra musik så längtar jag bara utomlands. Vill tillbaka till turkiet nästa sommar och festa som aldrig förr!!

Såå underbart!!!

Det är inte helt fel med en shoppingresa heller men det får bli när det blir helt enkelt!!!

Nu ska jag ge vovven mat & mig själv mat.... Ha en underbar måndag kväll & missa inte Hollywood fruar :-)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0