Äntligen fredag

Go morgon, idag var jag en trött mössa. Vaknade 07,20 och ska gå hemifrån 07,30 hmm!! Funkade inte riktigt, så kom iväg 07,50 och gick en promenad med Stella när jag kom till jobbet!
Pigg bild?

Igår etfer jobbet åkte jag till Elin för att få lite mat i magen innan vi skulle iväg med Samuel på babysim! När vi satt i bilen så frågade jag Elin om vi skulle se en massa sjuka barn eftersom babysimmet är på Karolinska sjukhuset! Nää säger hon. Det första jag ser när jag kommer en liten kilel som har brutit handleden! STACKARN! Sen kom det in en massa barn med olika händelser. ELAKA Elin! hehe Hon lovade ju... Samuel var i alla fall hur duktig som helst i vattnet. De skulle dyka igår för första gången och det klara han galant, han gjorde sura munnen några ggr men kom aldrig något gråt så det var ju skönt. I poolen var det 32 grader så det var super skönt, även om jag började frysa lite i slutet hehe!

Den här helgen blir lugn för mig, idag ska jag väl ragga upp någon att äta middag med, sen blir det IDOL och sen sova sängen!! Mickan kommer hem ikväll & jag hoppas hinna träffa henne imorgon lördag! På söndag är det konferens med jobbet, ska vara ute på Smådalarö kl 11,30! Kommer bli en tung söndag känner jag!!

Imorse var det i alla fall 9 grader när jag gick hemifrån, men den vita kappan var på... Snart börjar jag med vantar oxå, händerna mina blir ju iskalla!!.



Ha en underbar fredag!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

trött mössa..

2009-09-18 @ 09:43:00
Postat av: Cissi

Låt mig gissa att du hamnar på middag hos mammsen ikväll hihi Trevlig helg! Kram

2009-09-18 @ 10:51:42
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0