Ännu en söndag

Söndagar är verkligen den tråkigaste dagen på hela veckan, man sitter bara och väntar på att få gå och sova så att man kan gå upp och jobba!!! Tråkigt med sant..

Vaknade vid 12 slaget imorse efter en kväll på stan på lördag kvällen.. Åkte in vid 23 tiden och började med att åka förbi Erika där Vanessa och Michelle var. De drack vin och det såg attans gott ut men jag körde så det var bara att ta ett glas vatten. Efter ett tag i Erikas fina lgh så åkte vi ut på stan. Blev en sväng till cafet där vi träffade upp mina fina kusiner. Michel har fyllt år så det var dags för att fira han! Blev en hel del dricka för de som drack, själv drack jag upp 2 jaffa flaskor.
vid 2.30 tiden åkte vi till White room för att kolla läget men det var för mycket folk, det känns så stökigt där på ett sätt.
Jag hade hällt i damerna en hel del dricka när vi var på cafet så det var trötta. Vanessa var full stackarn, haha det snurrade tydligen. Michelle somnade i bilen på väg hem! JAG fick en böter (ATTANS) haha jag stod på en gågata tydligen så det var inte så konstigt haha!!!
Idag söndag så körde jag tjejerna till stan så Vanessa kunde hämta sin bil, sen åkte jag och mor min till Ikea för att kolla på kök. De har väligt fina kök så tror att det blir ett kök därifrån, blir säkert kanon!
Middagen serverade mamma och det blev korv med stuvade makaroner och det räckte till en matlåda till mig, det är alltid ett stort +...

Jag köpte skorna igår lördag och det är kanon fina, köpte de på Nilson i Kista Galleria... Pris 1499 kr, men blev medlem & fick 10% rabatt!



Mycket program som ska ses denna vecka!

Måndag - Hollywood fruar på 3:an kl 21
Tisdag - Idol på 4:an kl 20
             Desperate housewives på 5:an kl 21 (dubbelavsnitt)
Onsdag - Idol på 4:an kl 20
              Greys Anatony på 5:an kl 21 (FAVVO PROGRAMMET)
Torsdag - Idol på 4:an kl 20
               Inlåst på 4:an kl 21
Fredag - Ännu mer Idol

Mycket program som inte får missas! På tisdag är det ridning som gäller och nu struntar jag i att jag har ont i ryggen, kanske blir bättre av ridningen (hoppas)...
På onsdag kommer Cissi & Lisa hit på lite middag & förmodligen så stannar de för att kolla på Greys!!!

Nu är det dags för mig att slänga in handduken, ska kolla på filme Hitch på 3:an och sen är det sängen som gäller.

Ha en trevlig söndag kväll!!

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0