FREDAG = FREEDOM

Gud så skönt att det är fredag idag, veckan har gått fort och vem säger nej till det? Idag är det bara att köra på så dessa 7 timmar springer iväg så att jag får gå hem.Ikväll är det fest hos faster Jaja, alltid lika trevligt att gå på fest och alltid lika kul att träffa alla.Imorgon kan det bli en liten utgång kanske eftersom Mickan är här i Sthlm + att Vanessa och Michelle ska ha vit månad i oktober, men det är tydligen okej att dricka imorgon den 3 OKT.. Hur tänker ni då? Haha

Igår när jag slutade så åkte jag till Elin & Alex och åt mat för att sen följa med som fotograf på Samuels babysim! Jag tog en massa söta bilder och hoppas på att de skickar över några till mig snart så jag kan visa er.När babysimmet var färdigt så åkte jag hem till min bror där min hund höll hus, plockade upp henne för att sen möta upp Helena och gå en promenad. Hon var hundvakt till sin chefs hund. Vi gick en vända och släppte de sedan i hundgården, Stella lekte stropp ett tag men sen så blev de kompisar. Vid 21 tiden så begav vi oss mot mig eftersom den nya serien Inlåst började och det ville jag inte missa. Det är så roligt att ungdomarna går frivilligt med på att sitta inne i 12 dagar och klarar ens inte av en dag. De sitter ju inte för att de har gjort något dumt, men kommer förmodligen hamna i fängelset om de fortsätter med alla dumheter. Men kom igen EN DAG, tror till och med att jag skulle klara det. Eller? Haha… Men hur som helst så har jag ännu ett nytt program att följa.

 

KRAM

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0