Bowling

Har varit och bowlat med kamraterna på jobbet, det är rätt så roligt att bowla faktiskt. Är inte allt för duktig men roligt är det när det går bra. Men vad är inte det?

Just nu sitter jag hemma och kollar på TV, finns inte ett skit känns det som..

Den här veckan känns som jag har väldigt mycket att göra av någon konstig anledning....

Tis - Rida och sen är det Desperate housewives
Ons - Hundkurs, sen blir det Greys Anatomy för hela slanten (våga inte ringa mig mellan 21-22)
Tors - Kanske ska träffa en kompis i stan om det inte avbokas som det brukar göra SUCK
Fre - Kanske ut med Helen till Berns om jag inte är allt för trött....
Lör - Tjejmiddag
Sön - Hoppas på att hjälpa bror i lgh, eller det vill jag göra varje dag men blir ju tyvärr inte så.

Sov så gott allesammans <3

KRAM

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mycket TV hihi ;)

2009-10-20 @ 11:54:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0