Stressmorgon

Jag gick upp 06:40 för att hinna med allt idag och visst gjorde jag det, men stressigt blev det. Hoppade in i duschen så fort jag vaknade, tvättade håret och det tog bara 10 min, annars är jag en sådan person som gärna står i duschen länge, i alla fall på morgonen när jag ska vakna till lite. 06:50 blev jag klar & jag gick upp för att dricka lite Proviva och ta en kaviar macka (hårt bröd) haha nu kommer det detaljer.



Sen studsade jag ner igen för att väcka Stella, var dags för henne att äta lite mat innan promenad, jag hann sminka mig, torka håret & klä på mig fram till 07:35, ut med Stella på en promenad och det blev tyvärr en kortis eftersom jag skulle hämta mackor & bullar till företaget kl07:50 på Malmvägen, så brummade ner dit i full fart och hämtade allt. Då skulle den snälla killen som jobbade på bageriet hjälpa mig in i bilen med alla mackor, hahah jag glömde bort att säga att jag hade en Rottweiler i bilen, kille var turk och de flesta utlänningarna är tyvärr rädda för hundar, jag var så stressad så jag glömde det totalt. Så han öppnade dörren för att lägga in kartongen med 15 mackor, där satt Stella och vaktade HAHA, killen flyger bakåt och skriker och tappar alla mackor… STACKARN, mackorna var inplastade så det hände ju inget med de men jag tyckte det var super skoj. Så jag skrattade lite för mig själv när jag hjälpte han upp.



När jag kom till jobbet 08:02 så var det dags att börja rigga upp allt nere i konferens rummet, tända en massa ljus och bara göra det lite mysigt. Om ni undrar varför jag gjorde detta så är det för att Lillan på jobbet fyller 60 år.



Nu till något helt annat, igår efter jobbet så åkte jag hem och mötte upp mamma. Vi klädde på oss gå skorna och gick ett varv runt Töjnan, jag vek av vid Hanna & Henke för att vi skulle kolla på filmen The Proposal, den var helt OK tycker jag. Jag skrattade som mest när hon var i skogen och dansade, undra om det finns något klipp på det? Om inte så får ni själva ta och kolla på den. Den är absolut sevärd.



Tog lite mysbilder på Emma, hon är ju bara för söt. Hon växer så det står härliga till, hon väger idag 2009-11-10 4905 gram och är 55,7 cm lång




På den här bilden är hon på väg att vakna, så hon ser inte allt för nöjd ut när jag kommer med en blixt för att fota henne. Stackarn, men söt är du pussgurka..

 

KRAM på er.

Snart ska jag börja fixa inför lunchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0