På plats

Då är jag på plats på stolen igen här på jobbet, skönt att det är fredag.


Kommer lite bilder sen från AW, om jag nu får sätta ut de för kollegorna, kan meddela att det kanske inte är de snyggaste bilderna haha!

Imorgon lördag ska jag hem till Hanna på tjejmiddag & det ska bli så mysigt, hoppas det blir så nu eftersom alla är sjuka hela tiden. Hanna känner sig lite krasslig, Sandra är sjuk, Elin har svininfluensan, men hon är "frisk" nu, hon smittar i alla fall inte. Det är bara jag & Cici som är friska + att Cici är gravid så det vore inte så bra om hon blev sjuk. Nu har hon gått ut med att det blir en pojke som är beräknad till den 5 april. Så då får jag nog berätta det här med hoppas jag.


Hur ska man slå ihjäl en sådan här dag? Är lite trött faktiskt.

KRAM

Haha inte den bästa bilden kanske, men vad tycker ni om mig i glasögon?



Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

ser ju super smart ut..:-)

2009-11-06 @ 09:39:17
Postat av: Cissi

Fin fint, Trevlig helg :D

2009-11-06 @ 09:55:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Men jag tackar :-)

2009-11-06 @ 11:45:43
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: pierre

hehe du ser ju nästan vuxen ut ;)

2009-11-06 @ 12:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0