Idag var jag sen

Med att skriva något här på bloggen, har haft fullt upp hela dagen.

Snart är det hemgång och då ska jag ut med Stella, sen vid 18 tiden ska jag plocka upp Mitra. Vi ska åka & handla lite mat och sen bär det av mot stallet. Laga maten, äta maten, smälta maten och sen hoppning kl:21.

Var på banken idag och skrev på alla papper så allt är klart tills på tisdag då jag får nycklarna till lgh, ska bli så skoj att påbörja ett nytt projekt. Kommer ta tid innan man ser något framsteg men så är det alltid. Om jag fick välja skulle jag vilja ha det klart på 1 vecka om ens det, en dag kanske? Men det vet vi alla är omöjligt. Men kul ska det bli.

Nu är det Sofies tur att sälja sin lgh, den ligger ute på hemnet, ta er en titt.


http://www.hemnet.se/beskrivning/560153?r=3

Jag har så mycket på gång för tillfället att jag blir helt slut i kroppen, men efter årsskiftet blir det nog lugnt och skönt igen för en stund. Vad ska ni göra på nyår? Jag har ALDRIG planer för nyår och det är skita tråkigt. Egentligen ska man bara åka utomlands men det kostar så mycket.


KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag är i Dubai över nyår mohaaaaaa ;)

2009-11-27 @ 08:08:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0