Fredag den 13:e

Tycker ni att det är en dum dag? Det har aldrig hänt mig något på denna "olycksdag" eller vad det nu kallas.


Igår fick jag min Callura boy (calle) som dressyr häst i alla fall, i slutet av lektionen sa hon att nästa gång har vi markarbete och då tyckte hon att jag skulle rida Goodman, största hästen i stallet, hmm SKOJ haha.. Men Hon som rider Goodman nu rider han så mycket bättre än mig, så ska nog ta mig ett snack med henne.






Den 20:e december så har vi maskerad hoppning, vad ska jag vara? Kan ni vara snälla & hjälpa mig med det tack!? För jag har så dålig fantasi när det gäller sånt där.


Idag har bror min namnsdag, inte för att det är rätt stavning på namnet men det är Kristian & Krister idag!


Idag blir det IDOL kväll hos Hanna, imorgon är det tjej middag hos Hanna med lite damer, kommer att bli så trevligt så. Undra vad hon ska bjuda på, tror jag vet om jag tänker efter!



KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg, vännen :D Kram!!!

2009-11-13 @ 11:47:31
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack detsamma :-)

2009-11-13 @ 14:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0