2009-11-23

2 dagar kvar till lön. Jippi yey, jag kommer förmodligen att lägga undan typ allt eller i alla fall så mycket jag kan. Måste spara till New York resan och en massa annat som ska betalas.


Någon som har koll på dollarn? Såg att den idag låg på 6,89 och att den hade gått ner lite från förra veckan, men det är så svårt att veta när jag ska växla in pengar.


Jag är fortfarande chockad efter hoppningen igår för att det gick så bra. Vi kom fram till att jag är i NY när det är lokal tävling hemma och det är ju satans surt för det skulle vara hur kul som helst att få vara med! Nu ser jag fram emot att hoppa Calle nästa gång.


Jag funderar på att ta massage. Idag är det Kalle som är här och knådar och han tar verkligen i och för tillfället är det väldigt behövligt. Är så sjukt stel att det är läskigt.


KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0