2009-11-09

Ännu en måndag och jag sitter på jobbet, men idag har jag en hel del att göra så tiden rullar på. Först & främst ska jag få massage kl:11 och det ska jag inte klaga på, det är ju så underbart skönt.


Igår var vi och målade i brors lgh på dagen, kommer att bli kanon fint, han kommer nog att kunna flytta in om en vecka. Skönt för han, då får han en "paus" fram till den 1 dec då han ska börja med min lgh.


Planer för veckan

Måndag Handla till vår 60åring på jobbet och stanna kvar på jobbet för att fixa lite inför imorgon (kalas)
Tisdag – Rida 19:00 (Teori)
Desperate Housewive
Onsdag Lugn dag (Kanske en bio)?
Torsdag– Rida 21:00
Greys Anatomy
Fredag– Idol (hos Hanna?)
Lördag– Mickan ska färga mitt hår
Söndag– Slappa!?

Kommer förmodligen att hjälpa brorsan med det jag kan när jag har lediga dagar..



Igår blev jag satans förbannad på Stella för hon är sådan bitch haha. Jag är ute på kvällspromenad och hon är lös som vanligt. När Stella ser andra hundar stannar hon alltid upp, hon springer aldrig fram. Så hon såg en liten hund som heter Lotta som hon vet vilken det är, men har aldrig "lekt" med henne för att hon är gammal. Jag säger till Stella att stanna så jag hinner komma vid hennes sida för att hon sen ska gå fot, hon går fot jätte fint och vi kommer upp jämn sidigt med Lotta & hennes ägare, jag säger HEJ och då verkar Stella tro att det är OK att skrämma ihjäl lill hunden, haha hon gör sitt känguru hopp och har sig, men går aldrig fram, men lill hunden slänger sig i en buske och vet inte vad hon ska ta sig till. Stella går vidare och är förmodligen stolt över att hon har skrämt den lilla. Hon fick en REJÄL utskällning (Stella asså), så efter det vågade hon ens inte lämna min sida. Orka bli arg för att hunden ska lyda. DUMMER…. Men man lär sig något nytt varje dag, eller hur?


Idag köpte jag pepparkakor till jobbet, lite tidigt kanske men vad gör det, det är ju gott!


KRAM TILL ER!

 

 


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

pepparkakor e gott...mums..

2009-11-09 @ 10:58:47
Postat av: Cissi

Jobbigt liv du har, med massage och pepparkakor ;) Puss

2009-11-09 @ 13:54:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0