2009-11-05

Jag vill tacka Ina för en super trevlig kväll igår. Mat, bröd, dricka, te, nötter ja en massa gott. Så tusen tack för det Ina, var super mysigt.

Innan jag kom till Ina så mötte jag upp min hemliga kompis Henke, hahah. Det är Hannas bror, kunde inte skriva att jag skulle träffa honom för då skulle Hanna börja undra. Vi skulle ju handla en födelsedags present till henne.

Så det blev en boomerang jacka till henne som hon har önskat sig i 2 års tid så den är du värd sötnos.

Efter att vi hade lämnat av den till Hanna så stressade jag hem för att ge Stella mat & för att hinna möta upp Helena som var hundvakt åt JumJum, haha så gulligt namn på en hund. Dem leker så gulligt, men igår tror jag nog att de fick syn på en hare för det gick i full fart inne i skogen & Helena sa att JumJum drar om det kommer en hare, men jag sa att det gör Stella med men hon brukar komma tillbaks efter 1 minut för att hon märker att haren är lite väl snabbare än henne så hon ger upp rätt så snabbt.
Sen var det dags att gå till Ina

Idag är det exakt 1 månad kvar tills jag fyller 24 år.


På IDOL imorgon är det Världens bästa låt tema. Idolerna får förmodligen välja ut den låt som dem själva tycker har varit bäst genom tiderna, här är deras val


Rabih Jaber sjunger All my life med K Ci and Jojo

Mariette Hansson sjunger Because the night med Bruce Springsteen

Reza Ningtyas Lindh sjunger Summertime med Fantasia Barrino

Calle Kristiansson sjunger With a little help from my friends med Joe Cocker

Tove Östman sjunger In the ghetto med Elvis Presley

Eddie Razaz sjunger If you're not the one med Daniel Bedingfield

Erik Grönwall sjunger The show must go on med Queen


Lycka till..

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Ina

Tack själv, det var jättemysigt med sällskap. Kram

2009-11-13 @ 16:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0