2009-11-02

Ännu en ny månad är här. Gud vad tiden går fort, men skönt är det för då är snart våren här igen haha. Ja jag vet, lite väl tidigt kanske men man ska se framåt i livet, aldrig bakåt! Om det inte har varit bra stunder såklart.

Jaha då var det AIK som kamma hem guldet igår, jag är inte ett galet fan som Sofie, men när jag väl hejade och gick på matcher så stod jag i AIK klacken, så det är alltid skoj när de vinner. 

Tror till&med att Sofie åkte till GBG på söndag morgon för att kolla på matchen? Eller har jag fel? Det verkar skita jobbigt haha.

Då var vinterdäcken på plats också, bror min hjälpte mig igår. Pärlan min är så låg så ingen domkraft som vi hade gick under, så då bad Christian mig att köra upp på en liten ramp eller vad det kallas, det funkade inte för rampen fick inget fäste mot vägen, så då hämtade vi stora trä plankor som jag skulle köra upp på och när jag väl hade kommit upp så skulle jag hålla mig där uppe, haha var inte det lättaste kan jag meddela, men tror jag klarade det på 3:e försöket eller något.Så nu har jag 4 st slitna sommardäck och 4 st helt okej (lite skrapade) fälgar som är till salu, någon som vill köpa?


http://www.blocket.se/stockholm/Toyota_Yaris_Turbo_falgar_16_tum_24440369.htm?ca=11&w=1




Idag fyller min Hanna 21 år. GRATTIS till dig sötnos.


Jaha då var det veckans planer då. 

Måndag – Förmodligen åker jag till IKEA med mor min, tror Lina ville följa med också
Tisdag – Rida (desperat housewives)
Onsdag – Kanske möta upp Nanna, står så i kalendern i alla fall (greys anatomy)
Torsdag – After work med jobbet
Fredag -  Lugn kväll?
Lördag – Middag hos Hanna
Söndag – Lugn dag-kväll?



Ha en underbar dag allesammans

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har så rätt så! De bästa ja gjort detta år! De va värt var enda krona o timme i bilen =P Heeeelt underbart! SM-GULD SM-GULD!!!!!

2009-11-02 @ 10:39:55
URL: http://sojfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0