Trött!

.... Jag är riktigt trött idag, vaknade klockan 04,30 imorse och har inte kunnat sova sen dess SUCK. Klockan 05,30 gick jag upp och tog en dusch, sen gick jag och la mig i sängen igen men kunde jag somna om? Nää du, så idag kommer jag väl att somna ståendes på lunchen kanske. Får dricka 3 koppar kaffe till frukost så kanske jag kommer igång.

Gick och la mig direkt efter DH igår så kan vara därför jag vakna så tidigt. Såg att Malena gick vidare till finalen i alla fall, hoppas det går bra för henne då med.



Det var galet på DH igår, kul att det händer lite saker för det är inte alltid det gör det i den serien, men idag är det Greys och det kan fan inget slå haha.



Efter jobbet ska jag gå och kolla på en lgh idag vid 18 tiden, mor min ska följa med och vara ett stöd så vi får se hur det går sen.

Igår var jag och bror och kolla på en lgh/radhus till honom, får se om det läggs något bud annars ska han nog slänga in ett skambud. Hoppas han får den......



Nu ska jag göra i ordning min frulle.


TODELS


Kram.




PS. Klockan 11 idag så håller vi alla tummarna för Cici (Pishi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0