Skit väder.

Regn regn och åter regn, inte roligt alls hallå. Jag vill ha SOL.


Idag var jag och kudden kompisar lite längre än vad vi brukar vara, kom inte upp förrän 07:45 ooooppppps, men jag var på jobbet 08:30 så det var ok ändå.


Hoppas det är bra väder imorgon för då ska kusinen ta studenten och då är det ju en självklarhet att det ska vara sol. Sen är det studentfest hemma hos de vid 18 tiden, då hoppas jag också på sol så att vi kan sitta ute hela kvällen!



Nu börjar det närma sig lördag och på lördag är det Superior Challenge, ska bli kul att se grabbarna grus fightas, förra året när vi var där så ställdes både Navids & Rezas match in, så det var super tråkigt. Hoppas det inte blir något problem denna gång.

Men ska bli roligt som som sagt och vi hoppas självklart på att det vinner.






Nej nu måste jag sätta igång och jobba. Ha en bra regnig dag!



Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0