Planer i veckan?

Jag har lite roligt att se fram emot i alla fall.



MÅNDAG - Till veterinären med Stella (inget att se fram emot kanske) men måste göras. Hon ska få vaccinations spruta (sola)


TISDAG - Inget inplanerat än så länge, vet bara att det är DH som gäller klockan 21, kanske kan få ut Gravida Hanna på en promenad. Vad sägs damen?


ONSDAG - NADA förutom Greys Anatomy såklart kl:21 (sola)


TORSDAG - After Work med jobbet, då blir det första rundan till Gröna Lund för i år. Blir alltid lika trevligt.


FREDAG - Hoppas på att Christian kommer över till Sthlm, men vet inte om han gör det (sola)



LÖRDAG - Inflyttningsfest hos Cici YEY party, vet bara inte hur alla ska få plats, ska fan ta med mig en egen stol haha.


SÖNDAG - Kolla på lgh om det finns några trevliga som är ute för visning


Så ser min vecka ut hittills. Kan hända att tis & ons ändras rätt så snabbt... Jag ska försöka hinna med och tvätta lite så jag har det gjort innan helgen. Jag vill ju ha alla kläder att välja emellan.

Ajuste jag måste ju sola den här veckan, så det ska klämmas in ett solariebesök 3 ggr tror jag! Ska ha klänning på lördag tror jag, då vill jag ju vara lite brun + att jag får använda brun utan sol också haha.



Nu ska jag ut med Stella och sen är det matdags, idag blir det spagetti & köttfärssås MUMS mammas hemlagade....


KRAM


Älska mig för den jag är och inte för den jag borde vara, För jag är den jag är och det kommer jag alltid vara!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Stora bröst? Då får du få betala extra



Tycker du att det är okey att betala mer beroende på hur stora bröst du har ?

2009-05-11 @ 12:03:47
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad sägs om Sola + promenad? i'm up for it!

2009-05-12 @ 08:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0