Lovely…..

...... Vilket underbart väder det är ute. Var helt underbart att gå till jobbet idag, solen värmde, fåglarna kvittra & Stella skötte sig kanon hela vägen, hon gick lös medan jag gick och dagdrömde haha.



Om det är lika varmt idag efter jobbet så åker jag och badar med Stella i Tegelhagen, Sofie visade mig ett kanon ställe. "sandstrand" och nästan inga folk alls..



Senare idag kommer mamma komma hit och lämna bilen, så jag ska köra henne till Sollentuna station, hon ska in till Stan och träffa vänner.



Just nu står massa kollegor framför mig och småtjafsar. HAHA orka börja dagen så, men men nu när det är lågkonjunktur och allt så är det väldigt spänt här på företaget. Hoppas det vänder snart. SUCK.....



Nu är det frulle.



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0