Lite sovmorgon…

Jag fick sova till 07,00 idag i alla fall, bättre än i går morse.. Hade ett läkarbesök kl 08,20 som gick bra, sen åkte jag till jobbet. Det första som händer är att jag får en massa samtal om ett nytt program vi jobbar i och folk/kunder säger att det inte funkar, men snälla ni.. Är det JAG som har byggt upp det kanske? Haha blir så trött, men jag löser ju saker till slut men ändå...



Idag är det "privat" visning på min lgh, mäklaren ringde igår och sa att det var en dam/tant/tjej/kvinna som var super intresserad. Så igår så städade jag lite snabbt så det ser normalt ut, men jag är ju så slarvig på morgonen så nu ligger det lite grejer överallt igen haha, så måste hem på lunchen och ta bort det så det ser OK ut i alla fall + att ta bort Stellas skylt på dörren, kanske inte ser så bra ut om det vet att det bor en hund där. Hmmmm var det mäklaren sa i alla fall.



Igår kl 18 var jag som sagt och kolla på en lgh med mor min, helheten var jätte fin, men när man började syna saker så var det mycket som behövde fixas. SUCK, om man nu ska renovera en lägenhet varför gör man det inte ORDENTLIG?????  Hur som helst så tror jag inte det var något för mig. Är bara att leta vidare!



Nästa vecka är det lååång ledigt, ska bli så skönt så. Ons-Sön är jag ledig & funderar på att åka till Mickis på ons, kanske åker tis kväll och åker förbi en kompis i Växjö. Om jag åker till Mickis så ska vi gå på Liseberg på torsdagen MYS.....

Mor min ska till landet och tar med sig Stella så jag är hundledig, det är skönt ibland men attans vad jag saknar damen efter ett tag.



Har bett Linnea fixa 2 bilder åt mig, så de kommer snart upp på bloggen så får ni se lite porträtt bilder från den senaste fotosessionen jag gjorde med Bingo.



28 min kvar till lunch och jag har inget att äta och min mage kurar galet, hoppas på att hitta någon mat hemma!

Nu måste jag jobba lite och kolla vidare efter lägenheter!



XOXO


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur gick det med "visningen"?

Trevlig helg!

Kram

2009-05-15 @ 06:43:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0