Jag tror…

.... Att jag är sådan person som skall hålla på med event faktiskt. Men det är ju inget jag bara kan bli hehe, måste ju få in foten någonstans. Får se hur det blir med den saken, men skoj vore det. Jag är den som alltid planerar allt här på jobbet och det löser sig alltid kanon.


Hur som helst så ska jag idag köra mamma till kista efter jobbet för hon ska in till stan, sen ska jag ut med Stella på en långis, sen hem till Cici och bli bjuden på middag MUMS, det ska grillas tydligen. Inte illa pinkat..... Ska bli så gott så.


Fick just frågan om vi tjejer tycker det är sexigt när vi ser en styv bröstvårta på en man genom tröjan.. Hmm vad tycker vi om det?. Jag sa genast, jag tror att ni killar tycker det är sexigare att se än styv tjejbröstvårta än vi ser än styv mans bröstvårta.

Finns ju en anledning till att det är mest brudar som ställer upp i en wet t-shirt contest!?..


Pratade precis med goingen från GBG, han var sugen på att åka till Gotland i sommar v.29, det skulle bli sjukt roligt om du kom i alla fall. Annars får vi ta den där restresan vi pratade om.



Ha en fortsatt bra dag, det ska jag ha i alla fall.



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0