I dag...

....ska jag åka till pappas grav, eftersom jag åker imorgon på hans dag så ska jag dit idag istället. Imorgon är de 3 år sen du försvann, tiden bara springer iväg. När jag ser framåt i livet så tycker jag att tiden går såå sakta, men att kolla tillbaks är nästan skrämmande.

De här 3 åren har varit super jobbiga och tänker på dig varje dag som natt. Livet går vidare men du ska veta att jag saknar sig så oerhört mycket och det känns så jobbigt att skriva något sådant här, för varje gång jag gör det så gråter jag. Men det är skönt samt jobbigt att få ut en massa känslor.

Jag kommer till dig ikväll

Älskar dig Pappa

VIF 20060520





Kommentarer
Postat av: Sophia

Vila i frid<3

2009-05-19 @ 17:37:33
Postat av: Annelie

RIP Diddi! Du är saknad... Bertha hälsar!

2009-05-19 @ 18:03:07
Postat av: Sofie

Du är stark gumman <3

2009-05-20 @ 09:28:04
URL: http://sojfis.blogg.se/
Postat av: Elin

Tänker på dig vännen!

Men hoppas att du får en skön resa ner till gbg iaf!

Kraaaaam =)

2009-05-20 @ 11:04:14
URL: http://samuelsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0