Göteborg..

Ikväll eller imorgon åker jag till GBG och träffar tjejerna.
Jag tror jag kommer att åka imorgon bitti då är jag nog lite piggare än vad jag kommer att vara kl:18 idag!


Idag har jag kollat hemnet igen som jag gör varje dag och har hittat en 3:a i Edsberg som är rätt så billig faktiskt. Hoppas på att kunna få den för utgångspriset och sen renovera den en massa...


Har precis varit på massage och det är underbart skönt, jag har haft en knut i ryggen som har krampat eller vad jag nu ska säga. Ont som attans har det gjort i alla fall men nu är det MYCKET bättre.



Nu ska jag iväg på promenad med min snuttebebis, sen blir det lunch och sen jobba till 17. Sen är det inte jobb förrän måndag den 25/5 igen + att det är lön då. Kan inte bli bättre



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0