God Morgon

Idag är jag jätte trött och jag förstår inte varför, blev ens inte sent igår, kom hem vid 23 men ändå så känner jag mig helt slut i kroppen. Men skönt att det är fredag i alla fall.


Pratade precis med Vanessa och hon ska också till GBG nästa vecka, vi kommer att ha så kul + att jag inte behöver åka hem ensam på söndagen! Det är skönt det..


Jag tog en massa bilder igår på Gröna lund som ni kommer att få se senare. Har inte kabeln med mig så kan inte sätta in bilder här på jobbet. Hur som helst så var det jätte trevligt, maten var inte den bästa kanske men mätt blev jag och alla andra hoppas jag. 5 kampen vann boysen SUCK de vann med EN poäng, men om man räknade individuellt så vann faktiskt JAG yey! Men fick jag något pris för det? Nää men äran i alla fall.... Sen åkte vi alla berg & dalbanan, hahah var länge sen jag skratta så mycket faktiskt. Jag & Elin satte oss i första vagnen, Elin hade aldrig åkt den här berg & dalbanan, så hon satt & blunda och höll ett jämnt skrik genom hela. HAHA det var skita skoj.

Sen gick vi i lustiga huset en sväng, sen åkte jag Extreme och efter det så mådde jag illa.. Orkar inte åka saker längre, blir ju bara illa mående, kanske börjar bli gammal....

Några av kollegorna hoppade in i Insane, men jag kände mig inte redo för den, kanske blir det nästa gång...

Måste förbereda mig inför Liseberg om jag nu hamnar där på torsdag.

Efter alla hade åkt klart så samlades vi på tyrol för en öl, eller jag dricker ju inte öl direkt, men fanns annat att smutta på.

Min parkering gick ut 22,15 så då var det bara att ta sitt pick & pack och dra. Körde Bengt till östermalm, Staffan till Lidingö, Elin till Barkarby, sen åkte jag hem. VET NI vad jag fick betala för att stå på parkeringen utanför grönan? Jag kom dit klockan 17,30 & åkte hem 22,15, 170 riksdaler, det är ju sanslöst. Men bättre att betala än att få en böter.



KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vill du agera chafför på måndag kväll kanske? Till och från Helenes krog i Frihemsplan ;) Trevlig helg! Kraaam

2009-05-15 @ 15:01:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0