Framme i GBG

Det tog 4 timmar & 10 min, det var bra jobbat va? hehe
20 mil var det sång för min del, 10 mil gråt & resten normalt. Men det funkade, var inte så jobbigt som jag trodde.

Idag har jag & vanessa varit på stan och kollat lite medans Mickan jobba. Vid 17 tiden så var det Vanessas tur att få sitt hår klippt, hon har lugg nu, det är jätte fint.......
På fredag är det nog min tur, men lugg blir det ej.
Sen åkte vi till stallet och fixade, efter det vart det solning & nu sitter jag här på golvet & väntar på middag MUMS.

Senare blir det nog stan en sväng, möta upp hunken + lite vin, alltid lika trevligt.

Nej nu ska jag vara hjälpsam här..

Tusen tack till er som har sms:at mig, mailat mig & skrivit inlägg här på bloggen om pappas 3 års dag. det värmer verkligen.

3 år går fort, så alla ni som vill att tiden ska gå ännu fortare, tänk om. man lever bara en gång, så ta vara på den tiden du får här i världen.
R.I.P Pappa, jag saknar dig så mycket & tänker på dig hela tiden. Älskar dig...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0