25/5= Lön

Alltid kul när det är den 25 i månaden, för då kommer det in pengar. JIPPI.. Inte för att jag ska köpa något spec den här månaden, är bara en massa saker som skall betalas. Gotland ex.. Men jag hoppas på att få skattepengarna snart, det vore hur skönt som helst! Då kan det hända att det slinker ner några ex grejer..



Igår kväll hade jag jätte svårt att somna, var skita jobbigt. Medan Stella låg på rygg och hade alla sina 4 ben rakt ut i luften så låg jag och vred & vände på mig ett bra tag in på småtimmarna.



Idag är det visning igen på min lgh, har inte fått något bud på den ännu, men hoppas på att den blir såld. Om den nu blir såld så kommer jag säkert att gråta floder haha för den där lilla lgh e så fiiin.

Ska och kolla på en lgh idag kl:19.20 får se vad jag tycker. Jag vet att den måste totalrenoveras, så ska få en massa offerter från byggare, målare m.m.
Men måste som sagt bli av med min egna innan!

Jag är så hungrig idag, hann inte äta något hemma imorse + att jag inte hade frukost här på jobbet och nu har jag ingen lunch heller. Så det blir en pirog som jag hitta i frysen om ingen orkar handla åt mig hehe.


Jaaaa nu kom VD:n ner & han skulle iväg & handla mat.. MUMS pannbiff blir det!!!



Imorgon tisdag blir det lunch med Max, alltid lika trevligt när han har tid med än, han är ju

en väldigt upptagen kille HAHA så som han har sagt det!!





Ut med Stella nu.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0