Vad säger man?

Idag skulle vi äta lunch ute och frågade här på bilskolan vart man kan äta. vi hamna på ett ställe som heter Dramaten där de sevrverades pizza sallad och kebab. Det låg faktiskt granne med "våran" lgh såg vi snabbt, kommer dock inte att gå tillbaks dit men ändå.
Det roliga var som så att vi satte oss ner och åt sallad och väntade på våran pizza. Pizzan kom och den smaka bra, när vi nästan hade ätit upp maten så sa Sofie till mig att pizzabagaren satt och kolla på porrfilm på datan och det såg vi från matsalen. Först skrattade jag åt hela situationen men sen blev jag faktiskt väldigt irriterad på det. Så jag tog mitt pick och pack och frågade pizzabagaren hur mycket maten kostade? eftersom vi skulle betala efter maten . Han sa att en lunch kostar 65 så det blir 130 kr för 2 pers. Ni som känner mig vet ju att jag inte håller klaffen när jag vill nåt. Så jag frågade om vi fick 50% rabatt på maten eftersom vi hade fått kolla på porrfilm under hela våran lunchro. Turken fatta inte ett ord av vad jag sa så då blev jag ännu mer irriterad. Så jag frågade vad hans chef var och att jag ville prata med han. Så han ringde han och jag berättade hela situationen om igen och om igen. Han förstod ju inte ett skit han heller. Det slutade med att jag sa HEJ DÅ.. *haha* så det blev en gratis lunch o en porrfilm på köpet.

Nu ska det pluggas igen..
KRAM

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

hahaha, du e lite galen gumman, puss o kram love you!

2009-03-06 @ 17:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0