Torsdag 12/3

Nu börjar jag bli nervös, sitter och pluggar med den här teroin hela hela tiden och tycker det är så jobbigt, vad gör jag om jag kuggar? Jag SKA inte kugga, men vad gör jag? Kastar ut datan genom fönstret? är det en lösning, jag kommer ju gråta floder *haha*.
Vi säger så här, tänk om alla klarar teroin (alla är Jag Lina o Sofie) och bara 2 klarar uppkörningen? Hur hanterar man det?
Ni alla får hålla tummarna att vi alla klarar det...
Teori: Mån 16/3
Uppkörning: Ons 18/3

Nu måste det pluggas igen..
Jag kommer hem till Sthlm i helgen och ska mysa med familjen.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt att det går bra för dig, håller tummar och tår! Tips jag har: TA DET LUGNT, ta den tid du behöver, stressa inte hihi Tänker på dig massor och följer dig dagligen här hihi Kram

2009-03-12 @ 12:24:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0