Till dig Alessandra

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?  - Med ett traktorkort eller ett körkort får du också köra moped klass 1 (körskoleboken)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?  - En svart kontorstol.. *haha* kul va. Sitter i en datasal

3. Vad såg du senast på TV?  - Spårlöst

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?  - 13,48 men icke det, klockan är 13,39 men det var nära

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?  - Folk son pluggar teori och en jädrans surr från datorerna..

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?  - När jag senast var ute och festa så festa jag rejält. Blev nog 7 ställen på en kväll + ett champagne glas och en fisherman friends shot på varje ställe, tror ni jag var nykter när jag kom hem? Det tror inte jag..

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?  - Kollade på kompisars bloggar + gjorde ett teoriprov

8. Vad har du på dig? - Hello Kitty mjukisar, gina tricot tjockis tröja + en scarf!

9. Drömde du något inatt?  - Ja hemska drömmar, min bästa vän hittade jag i mitt ex säng. Den e inte kul.. FYYY

10. När skrattade du senast?   - Jag skrattar varje dag.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?  - Ful vit tapet och thats it

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? - Om ni läser mitt tidigare inlägg så ser ni att jag såg en porrfilms tittande pizza bagare. hehe

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Jätte rolig!

14. Vilken var den senaste filmen du såg? - det var väldigt länge sen jag såg en film, men igår hade jag Mamma Mia på i bakgrunden

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?  - Ett hus och lite till, sen skulle mamma och bror få en massa pengar så de klarar sig resten av deras liv. LOVE YA, sen skulle jag självklart skämma bort mina vänner med en massa tjejresor o så..

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:  - kan jag ju inte göra.

17. George Bush? Det var ett tag sen jag såg honom.. Lever han..?   

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?  - Vet faktiskt inte om jag ska vara rälig, aslla säger astt de har en massa namn, men jag har inga. det kommer sen när man ser lillen...

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?  - Absolut USA vill jag bo i

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen gudinna! (jag tar sandras svar) I like it



Kommentarer
Postat av: Alessandra

Hahaa, kul!

Lycka till med körkortet!

2009-03-10 @ 15:26:56
URL: http://alessandra.se
Postat av: Pishi

Det va inte jag va?? :) PUSS

2009-03-10 @ 17:57:52
Postat av: Madeleine (jag själv)

Jo det var du Pishi. Maddie blev jätte ledsen, men det var bara en dröm så. hihih

2009-03-11 @ 11:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0