Städat och klart

Igår var jag jos Elin o Alex på middag, det bjöds på lasagne, fyy vad gott det var. Alltid när man är hos de får man efterrätt så jag åt inte allt för mycket varmrätt så jag skulle orka efterrätten, TUR DET, det vart äppelpaj med grädde *MUMS*..
Efter middagen och efterrätten så vart det en sväng med hundarna runt alla växt hus, så de skulle få kissa av sig innan Lets Dance började. Nästa vecka är det Final mellan Laila och Magnus, det ska bli kul att följa. Vem håller ni på?

Idag när jag vaknade så gick jag en sväng med Stella i det underbara vår vädret, solen värmde på väldigt bra tycker jag. Så härligt när man kan vara ute och gå och njuta av det samtidigt. Älskar våren och sommaren. Efter promenaden åkte jag upp till mamma och lämnade Stella här eftersom jag skulle ju storstäda, då är det lättare att inte ha en hund hemma när man ska moppa golv och ha sig. Så nu är det färdig städat och det är ju en underbar känsla att bara kunna sitta i soffan och se att allt är rent.

Här är mitt sovrum *mys*, glömde städa bort guld gardinen ser jag nu *haha*


Här är mitt vardagsrum




Nu har jag kommit till mamma och har ätit lite lunch från Mc donalds, det är ju inte allt för gott faktikst, men det mättar för stunden. Mamma och bror är ute på tomten och fixar o donar, det verkar ju jätte tråkigt, så jag sitter här vid datan istället.

Nu måste jag ut med min lilla hund igen! Ha en super bra lördag
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0