Söndag

Hej alla söndags läsare.
Idag är jag så seg, hatar att komma hem så sent som man gör hela tiden. Komma hem kl 21.30 varje dag och inte kunna mysa hemma i soffan är ju tråkigt.. Så den här veckan ska jag mest vara hemma tror jag..

I lördagsa på dagen åkte mamma iväg på en modekryssning med sina vänninor, hoppas ni har det skoj. det är en 36 timmars så hon kommer hem imorgon på morgonen. Jag åkte hem till Elin på förmiddagen och gick en promenad med hundarna o Samuel. Han är ju för söt. När jag kom in och han såg mig så började han gråta men efter ett tag så vart han väldigt bekväm hos mig. Han är ju bara för söt... Efter promenaden fick jag lunch, var en paj som Elins kompis pojkvän hade bakat, tack för det, var super gott.

Igår kväll vart det middag och utgång med vänner, var hur trevligt som helst. Middag på Italiano, det var gott gott sen gick vi till ambassadeur, det var FÖR mycket folk. Förstår inte att de kan släpp ain så många. Det enda jag tänker på när det är så mycket folk är, (tänk om det börjar brinna) hur tar man sig ut då? Vi fick t.o.m stå i kö för att gå hem. Det är fasingen inte OK. HUr som helst så stannade vi inte allt för länge, skönt det.. För det är alltid skönt att komma hem i tid och kunna göra något dagen efter utan att vara helt förstöd. Jag körde så mig var det lungt för, men tänkte på er andra (Vanessa) hahah....
Mina vänner har mobbat mina *ler* *haha* *mums* så nu ska jag sluta med det. Får vi se hur det går, mina stars kommer automatiskt.. DUMMA ER... :-)

Idag har jag varit på Ikea och handlat lite ljus + en förvaringslåda som man kan ha allt i som man inte vill ska synas. Bror följde med för att köpa en ram + en ny matta till hans vardagsrum. Efter våran tripp så gick jag en promenad med Sofie och snackade lite. Hon har haft en tuff vecka, hoppas nästa blir bättre för dig.
På eftermiddagen åkte jag o bror till Ica maxi för att handla in tacos varor så vi kunder äta det till middag. Det är en så enkel middag men såå god.
När jag kom hem till min bror så började jag ju självklart städa och fixa som jag alltid gör. Var inte så super stökigt, men tycker inte om när det ligger smulor på bordet och så haha så nu har han en städad lgh. Och mattan han köpte blev jätte fin, det tyckte Stella med för hon låg där hela kvällen och verkade helnöjd med det..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hoppa i säng, imorgon är det måndag och vi har en hel vecka framför oss. SUCK....

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0