Måndag kväll

Jag har varit hemma hela kvällen, så skönt så... Efter jobbet kom Björne och möte mig så tog vi en liten promenad i området. Vi gick en sväng till hundgården först, det skulle vi inte ha gjort haha det var ju bara lera överallt. Så vi gick förbi hundaffären på malmvägen och köpte en bra handduk till hundarna som tar bort massa skit. Så man inte behöver bada de det första man gör när man kommer hem.

Jag sitter och funderar på att flytta till något större för en mindre peng i månaden. I dagens läge skall man ju ha mer lån och lägra hyra, jag har tvärtom. Jag älskar min lilla lya men kommer inte kunna att köpa bil så länge jag bor här för det har jag inte råd med. Får se hur det blir nu i början av juni för då ska ena delen av lånet läggas om så då kanske man får till en bättre ränta.
OM jag flyttar så blir det efter sommaren i alla fall, då kan jag köpa en liten brumma oxå. Tills dess så tar jag din bil mamma. Så du får låna hem en bil till dig själv från jobbet.

Nu ska jag ut med Stella en sväng och sen blir det TV och mys i soffan en stund innan det är sängdags.
Kram och godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0