JAAAAAAAAAAA

Hahah där satt den, jag klara teoriprovet. 56 av 70, känns super bra, imorgon är det uppkörning. ojoj ännu en sak att vara nervös för.  Men lärarna tror stenhårt på oss så det ska gå vägen.
idag ska jag köra kl 13,20 med en Italiano kille, han har jobbat på vägverket i 10 år och han har varit uppkörningskille el vad det nu heter *haha* så han ska kolla mig och säga till om det är något jag inte har koll på. Men det kommer gå bra :-)

Vad gör man annars hela dagen då? Kan ju inte plugga teori, el jo kan, kan jag ju men det känns jobbigt att plugga ännu mer när man redan har fixat det!!

Vi ska gå till en outlet butik här som gick i konkurs för ett år sen, så det är 70% på allt.
Igår när vi klara provet så köpte jag 2 par skor till mig själv. BELÖNING *haha*, men jag kan inte visa hur dem ser ut för har inte kamera/mobil sladden med mig, men lägger in bilder så fort jag kommer hem på ons.

KRAM på er......

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

GRATTIS, du e så duktig, puss

2009-03-17 @ 10:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0