Hemma i lgh

Gud vad jag älskar min lgh om man jämför med lgh i Norberg *haha* vi bor 3 st i en etta, det funkar ju, eftersom man sover ju bara där.. Men det är så skönt att få komma hem till sitt eget hem.. Nu har jag packat upp allt jag hade med mig hem. Senare ikväll är det bara att packa ner allt som man ska ha med sig igen. men nu ska vi bara vara där i 3 dagar så då blir det mindre packning.

Ikväll är det final i melodifestivalen, vem hoppas ni på?.. Jag vet inte vem jag vill som ska representera Sverige bara det inte blir Carolina af Ugglas så är jag nöjd.. Alla säger att hennes låt är så bra och bla bla men jag kan tycker inte det. är väl kanske för ung för att förstå det braiga i låten, vad vet jag.
Men kolla på den ska jag i alla fall göra, vet ej vart jag kommer att hamna. Kanske hos Lina el Sofie kanske? ska ringa o smöra in mig, hehe..

Nu har min lilla hund börja löpa *suck* då är det bara att ha koppel på annars är hon ute och letar hanar på heltid. Och det är lite pinsamt om hon ser en hane för då springer hon dit och gör sig skita snygg enligt henne *haha* vänder lille rumpan mot de och tror att de ska falla pladask för henne.

Har solat idag för första gången på månader, jag är så blek att det är jobbigt så får se om det händer något, kanske hinner med en solning imorgon oxå innan jag åker tillbaks till Norberg..

Nu ska jag mysa ner mig själv i soffan, ha en underbar lördag allesammans
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0